Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Makroekonomika>Lietuviškos medienos įvedimas į Olandijos rinką
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lietuviškos medienos įvedimas į Olandijos rinką

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Aprašymas

Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimų sistemoje. Pagrindiniai tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Ekonominė aplinka. Bendrųjų nacionalinių pajamų rinkos kainomis (BNP) apibrėžimas. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Teisinė–juridinė ir politinė aplinka. Mokslinė–technologinė aplinka. Tarptautinio marketingo mikroaplinka. Tiriamoji dalis. Ekonominė aplinka. Nyderlandų teisinė–juridinė aplinka. Lietuvos teisinė-juridinė aplinka. Politinė aplinka. Lietuvos miškai. Ekonominis bendradarbiavimas. Nyderlandų investicijos Lietuvoje. Demografinė Nyderlandų padėtis. Geografinė Nyderlandų padėtis. Nyderlandų socialinė – kultūrinė aplinka. Apibendrinamoji dalis. Išvados. Siūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas:
Plėtojantis rinkos santykiams Lietuvoje, atsiranda galimybė ir ūkio subjektams plėsti savo veiklą ne tik šalies viduje, bet ir už jos ribų. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus.
Temos problema:
Lietuvos rinka yra perpildyta, todėl norint realizuoti savo produkciją reikia ieškoti laisvų rinkų užsienyje.
Darbo tikslas:
Išsiaiškinti užsienio ekonominių ryšių dalyvių galimybes padidinti savo pajamas ar pelną įėjus į naujas rinkas ir įgijus pranašumą prieš konkurentus.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti literatūrą.
2. Išanalizuoti, kas yra marketingo aplinka, kokia jos sandara ir reikšmė priimant marketingo sprendimus.
3. Apibūdinti atskirų marketingo makroaplinkos ir mikroaplinkos elementų svarbą verslo įmonių veiklai.
4. Susipažinti su marketingo aplinkos struktūrizavimo tikslais ir principais.
5. Išanalizuoti galimybę veikti įmonei konkrečioje užsienio šalyje.
6. Sudaryti lenteles ir paveikslus.
7. Parengti ataskaitą.
Tyrimo objektas:
Olandijos valstybė.
Tyrimo metodas:
Literatūros ir šaltinių analizė.
Hipotezė:
Naujų rinkų atradimas suteiks įmonei galimybę gauti pelną ir išlikti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-23
DalykasMakroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Makroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis47 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis109.84 KB
AutoriusDaiva
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJonas Kontautas
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuviskos medienos ivedimas i Olandijos rinka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 47 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Jonas Kontautas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą