Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Makroekonomika>Pramogų verslo plėtros galimybės Mažeikių mieste
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pramogų verslo plėtros galimybės Mažeikių mieste

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Verslininkystės samprata. Ekonominiai verslo principai. Teorinės rinkos tyrimų analizė. Rinkos teorija. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Vartotojų elgsena. Rinkos tyrimai. Konkurentai. Tyrimo analizė. Verslo plėtros analizė. Respondentų apklausos rezultatai. Vadovų apklausos rezultatai. Išvados.

Ištrauka

Norint sėkmingai veikti rinkoje, būti konkurencingais, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Tik atlikus tyrimą, galima identifikuoti pelningas ir neužpildytas verslo nišas.
Šiuo metu verslininkystės tema labai populiari tarp vadybos bei ekonomikos specialistų ir svarbus tyrinėjimų objektas. Ji padeda augti ekonomikai, didina našumą ir sukuria naujų technologijų, prekių ir paslaugų bei " atnaujina" konkurenciją rinkoje, nes šių dienų ekonomikos tempai yra greiti.
Šiame darbe tiriamos pramogų verslo galimybės Mažeikių mieste. Šiuo darbu norima išsiaiškinti ir įvertinti pramogų verslo vartotojų elgsenai būdingus bruožus, konkurencinį pranašumą. Šio darbo praktinėje dalyje pirminių duomenų rinkimui panaudotas apklausos raštu būdas (anketavimas) 100 respondentų užpildė jiems pateiktas anketas, gauti duomenys buvo analizuojami, sisteminami ir pateikiamos išvados.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti ir įvertinti pramogų verslo galimybes Mažeikių mieste.
Tyrimo uždaviniai:
nustatyti pramogų verslo vartotojų elgsenai būdingus bruožus;
įvertinti pramogų verslo privalumus ir trūkumus atliekant tyrimą;
numatyti realias galimybes trūkumams pašalinti.
Siekiant užsibrėžto tikslo darbe naudoti įvairūs informaciniai šaltiniai t.y. mokslinė literatūra, interneto puslapių duomenys,

Darbo metodai:
mokslinės literatūros analizė;
anketinė apklausa;
kompiuterinė statistinių duomenų analizė.

Anketų pagalba nustatyta, kas svarbiau klientams, renkantis paslaugą, kiek pajamų skiria tai paslaugai, kas svarbiau ar kaina ar kokybė, išsiaiškinta kas labiau patinka vartotojams, ko jiems trūksta. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-30
DalykasMakroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Makroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis51.79 KB
Autoriussandra
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pramogu verslo pletros galimybes Mazeikiu mieste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą