Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Makroekonomika>Eksportas Lietuvoje ir jo problemos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Eksportas Lietuvoje ir jo problemos

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Eksporto strategijos samprata. Eksporto proceso modelis. Internacionalizacijos priežastys. Eksporto veiklos motyvacija. Tarptautinio verslo inicijavimas. Eksporto veiklos pakopos. Pavojai veikloje. Eksporto planavimas. Eksporto ir pardavimo vidaus rinkoje skirtumai. Įmonės eksporto potencialo įvertinimas. Produktų tinkamumas eksportuoti. Produktų modifikavimas pagal nacionalinius reikalavimus. Eksporto planas. Marketingo sprendimų priėmimas. Prekių pardavimo užsienio rinkose strategijos pasirinkimas. Eksporto rūšys. Gamyba savo šalyje. Gamyba užsienio šalyse. Kainodaros strategijos formavimas. Kainodaros strategijos. Eksporto finansavimas. Eksportuotojo strategijos skirtingomis valiutos kurso sąlygomis parinkimas. Tarptautiniai santykiai. Tarptautinės komunikacijos ir derybos. Rėmimo kompleksas. Veiksniai, nulemiantys rėmimo strategiją užsienio rinkose. 2005 m. Lietuvos eksporto ir importo statistika. Lietuvos institucijų pagalba eksportuotojams. Išvados.

Ištrauka

Prekių mainai naudingi visoms besivystančioms šalims, kitaip jie laisva valia nevyktų. Mažoms šalims užsienio prekyba yra vienintelis būdas ekonomiškai neatsilikti nuo didžiųjų, o dažniausiai – tiesiog būdas garantuoti savo egzistavimą. Įmonės suvokia, kad norint pasiekti maksimalų veiklos rezultatą bei diversifikuoti produkcijos pardavimų riziką, pardavimų tik šalies vidaus rinkoje neužtenka, todėl siekia parduoti gaminamus produktus arba paslaugas ir užsienio šalyse. Tačiau pradėti prekybą užsienyje nėra lengva, juo labiau, kad Lietuvos gamintojai palyginti su pasauliniais gamintojais, įsitvirtinusiais užsienio rinkose, nėra stiprūs. Todėl įėjimas ir įsitvirtinimas užsienio rinkoje yra gana lėtas procesas, kurio vykdymui reikalinga nemažai finansinių ir kitų resursų. Norint, kad bandymai įsiskverbti į tikslines užsienio rinkas būtų sėkmingi, būtina nuosekliai, kruopščiai bei atsakingai apibrėžti atskirų bendrovių tikslus ir jų galimybes atitinkantį strateginių veiksmų planą.
Šio darbo tikslas yra atskleisti eksporto padėtį Lietuvoje ir su juo susijusias problemas.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti teorinius motyvus ir veiksnius, skatinančius užsienio prekybą.
2. Atskleisti eksporto strategijos sampratą bei svarbą.
3. Išnagrinėti pagrindinių eksporto strategijos dalių esmę.
4. Aptarti eksporto problemas Lietuvoje.
5. Atskleisti rėmimo strategijos svarbą užsienio prekyboje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-28
DalykasMakroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Makroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis37 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis62.76 KB
AutoriusRegina
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Eksportas Lietuvoje ir jo problemos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 37 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą