Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Makroekonomika>Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) plėtra
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) plėtra

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – parengti smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) Lietuvoje skatinimo galimybes ir jų įgyvendinimo priemones. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros poreikio tyrimas. Smulkių ir vidutinių įmonių bruožai ir verslo ypatumai. Smulkaus ir vidutinio verslo pranašumai ir trūkumai. Verslo finansavimo galimybės. Smulkaus ir vidutinio verslo padėtis Lietuvoje. Smulkaus ir vidutinio verslo vaidmuo šalies ūkyje. Veikiančių smulkių ir vidutinių įmonių struktūra. Veikiančių mažų ir vidutinių įmonių skaičiaus kaitos tendencijos. Mažų ir vidutinių įmonių finansiniai rodikliai. Smulkus ir vidutinis verslas Europoje ir JAV (Jungtinių Amerikos Valstijų). Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros galimybių gerinimo priemonės. Išvados.

Ištrauka

Smulkus ir vidutinis verslas – vienas iš svarbiausių ekonomikos augimo veiksnių, turintis esminį poveikį bendrai Lietuvos ūkio raidai, naujų darbo vietų kūrimui ir socialiniam stabilumui. Smulkios ir vidutinės įmonės (SVĮ) – dinamiškiausia, nuolat besikeičianti įmonių grupė,vidurinė ūkio sandaros grandis,turinti lemiamą įtaką ekonominiam augimui ir socialinių santykių stabilumui. Mažas kapitalo poreikis, greita reakcija į rinkos pokyčius ir lankstumas taikantis prie jų, naujų rinkų ar nišų užpildymas, konkurencijos didelėms įmonėms sudarymas, didžiųjų įmonių aptarnavimas, naujų ir dažnai geresnės kokybės produktų, paslaugų, gamybos procesų sukūrimas, palanki šeimyninio verslo forma, efektyvi specialistų kvalifikacijos kėlimo galimybė – tai pagrindiniai pranašumai, atskleidžiantys SVĮ efektyvumą ir svarbą. Tačiau šiandien smulkus ir vidutinis verslas Lietuvoje susiduria su įvairiomis verslo įkūrimo, konkurencingumo ir vystymo problemomis.
Darbo tikslas – parengti smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) Lietuvoje skatinimo galimybes ir jų įgyvendinimo priemones.
Darbo objektas – Smulkaus ir vidutinio verslas įmonės, atsižvelgiant į jų pasiskirstymą visose Lietuvos apskrityse.

Uždaviniai:
1. Pateikti smulkaus ir vidutinio verslo charakteristiką;
2. Išanalizuoti esamą SVV padėtį Lietuvoje ir nustatyti faktorius, įtakojančius SVV skatinimo galimybes Lietuvoje;
3. Nustačius SVV skatinimo Lietuvoje trūkumus, apibrėžti galimus valstybės ir savivaldybių, uždavinius ir sprendimo būdus, atsižvelgiant į geriausią Europos Sąjungos senbuvių šalių narių praktiką, parengti SVV skatinimo Lietuvoje pasiūlymus ir jų įgyvendinimo priemones.

Metodai: aprašomasis, analitinis būdas, statistiniai duomenys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-11
DalykasMakroekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Makroekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis214.95 KB
AutoriusReda
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLukoševičius
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) pletra [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 44 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Lukoševičius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą