Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Makroekonomika>Smulkaus ir stambaus verslo (SSV) santykių tyrimas: kelionių agentūra
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Smulkaus ir stambaus verslo (SSV) santykių tyrimas: kelionių agentūra

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas yra ištirti smulkaus ir stambaus verslo santykius. Turizmo rinka. Turizmo rinkos subjektai ir ryšiai. Kelionių organizatoriai ir jų tarpininkavimo funkcijos (turo operatoriai ir agentūros). Kelionių agentūros bendradarbiavimas su kelionių organizatoriais. Nagrinėjama kelionių agentūra. Nagrinėjami kelionių organizatoriai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-20
DalykasMakroekonomikos referatas
KategorijaEkonomika >  Makroekonomika
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis24.52 KB
AutoriusDovile
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasBartkus
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Smulkaus ir stambaus verslo santykiu tyrimas. turizmo agentura ir kelioniu organizatoriai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Bartkus
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą