Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimų sistemoje. Pagrindiniai tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Ekonominė aplinka. Bendrųjų nacionalinių pajamų rinkos kainomis (BNP) apibrėžimas. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Teisinė–juridinė ir politinė aplinka. Mokslinė–technologinė aplinka. Tarptautinio marketingo mikroaplinka. Tiriamoji dalis. Ekonominė aplinka. Nyderlandų teisinė–juridinė aplinka. Lietuvos teisinė-juridinė aplinka. Politinė aplinka. Lietuvos miškai. Ekonominis bendradarbiavimas. Nyderlandų investicijos Lietuvoje. Demografinė Nyderlandų padėtis. Geografinė Nyderlandų padėtis. Nyderlandų socialinė – kultūrinė aplinka. Apibendrinamoji dalis. Išvados. Siūlymai.