Įvadas. Eksporto strategijos samprata. Eksporto proceso modelis. Internacionalizacijos priežastys. Eksporto veiklos motyvacija. Tarptautinio verslo inicijavimas. Eksporto veiklos pakopos. Pavojai veikloje. Eksporto planavimas. Eksporto ir pardavimo vidaus rinkoje skirtumai. Įmonės eksporto potencialo įvertinimas. Produktų tinkamumas eksportuoti. Produktų modifikavimas pagal nacionalinius reikalavimus. Eksporto planas. Marketingo sprendimų priėmimas. Prekių pardavimo užsienio rinkose strategijos pasirinkimas. Eksporto rūšys. Gamyba savo šalyje. Gamyba užsienio šalyse. Kainodaros strategijos formavimas. Kainodaros strategijos. Eksporto finansavimas. Eksportuotojo strategijos skirtingomis valiutos kurso sąlygomis parinkimas. Tarptautiniai santykiai. Tarptautinės komunikacijos ir derybos. Rėmimo kompleksas. Veiksniai, nulemiantys rėmimo strategiją užsienio rinkose. 2005 m. Lietuvos eksporto ir importo statistika. Lietuvos institucijų pagalba eksportuotojams. Išvados.